woensdag 5 november 2008

3, 2, 1, lift off

Daar gaan we dan, mijn "dagboek". Of wat daar voor moet doorgaan. Vandaag een korte prelude, zonder vorm en zonder al te veel gevoel. Obligaat en wat onwennig.



Vanmorgen de eerste Levensstijl sessie bij de Jellineck gehad. Moet mijn gevoelens koppelen aan drinkgedrag gedrag door de komende maanden in kaart brengen wanneer ik wat drink en wat ik daarvoor en daarna voelde. Eigenlijk moet ik helemaal niets natuurlijk maar mag ik gebruik maken van de kennis en kunde om mijn groeipad te begeleiden. Als ik morgen wil "stoppen" met stoppen is er niemand die in mijn weg staat. Ha, dat geeft escape mogelijkheden..




Ga niet met een pen in de weer en wil altijd via de blackberry mijn mijmeringen kunnen oploaden dus dit is een geschikter medium. Enfin, het wordt een verhaal over de haat liefde verhouding met mijn goede vrienden Remy en Jack. Niet iets van de laatste tijd moet ik bekennen, we kennen elkaar al zo'n 20 jaar.




Ben afgelopen maand abstinent geweest maar heb afgelopen dagen toch de teugels weer laten vieren. Ook vandaag, had mezelf vanmorgen voorgenomen niet te drinken maar vond genoeg reden om mijn zelfmedelijden te de overhand te laten krijgen. Heb paar glazen port gedronken. Voel me niet echt erg schuldig want schrijf er nu over teneinde de therapie gestalte te geven. Proost mensen!

Geen opmerkingen: